00:01 Інклюзивна освіта в Солонянській СЗШ № 1 | |
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912). Інклюзивне навчання реалізує доступ до одержання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем проживання та створення необхідних умов для успішного навчання для всіх, без виключення, дітей, незалежно від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей. Дитина з особливими потребами – не пасивний член суспільства, а особистість, яка має право на задоволення власних соціальних потреб, на працю, відпочинок, створення сім’ї, пенсійне забезпечення, доступ до культурних цінностей. Переваги інклюзивного навчання. Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:
В Солонянській СЗШ № 1 інклюзивне навчання забезпечується з 2014 року, введена посада асистента вчителя. За час роботи накопичився певний досвід. Працівники школи охоче ділилися своїми напрацюваннями з питання забезпечення інклюзивної освіти з учителями району. Пропонуємо переглянути презентації асистента вчителя Шави Інни Владиславівни та психолога Крижовець Ірини Григорівни, представлені на семінарі. Робота психолога в умовах інклюзивного навчання. Солонянська СЗШ № 1.
| |
|